مادرید: یک‌‌ گردشگر هلندی پس از سقوط خودرواش در دره‌ای در اسپانیا 18روز را بدون غذا سپری کرد اما پس از این مدت طولانی و در حالی که جراحت سختی نیز داشت زنده ماند.

 خانم ماریان‌گوسنس50ساله در جاده‌ای در اسپانیا بر اثر غفلت در رانندگی به دره‌ای سقوط کرده و پس از پرتاب‌شدن به بیرون از خودرو در گودال عمیقی می‌افتد.

این خانم 18روز را در حالی که جراحت زیاد و خونریزی داشته، بدون غذا در این گودال سپری می‌کند تا اینکه کوهنوردی وی را پیدا کرده و به بیمارستان انتقال می‌دهد. وی پس از این مدت، حدود 4‌و نیم کیلو وزن کم کرده است و پزشکان، زنده ماندنش را نوعی معجزه قلمداد می‌‌کنند. خانم ماریان در این 18روز فقط توانسته بود از آب رودخانه‌ای که گاهی به این گودال سرریز می‌شد بنوشد.

بازگشت به خانه پس از یکسال

مونترال: سگ سیاه نگهبانی که یکسال پیش خانه صاحبانش در مونترال کانادا را ترک کرده و از آن پس ناپدید شده بود، با طی مسافت طولانی دوباره به خانه بازگشت. این سگ در روز20ژوئن سال2010 ناپدید شد و صاحبانش تصور می‌‌کردند که برای همیشه رفته اما چند روز پیش در نهایت تعجب متوجه شدند که سگ نگهبان آنها به خانه بازگشته است. آنها در این مدت تصاویر پرشماری از سگ نگهبان را در محله زندگی‌شان پخش کردند اما هیچگاه موفق به پیدا کردن آن نشدند زیرا سگ حدود4‌هزار و‌‌500کیلومتر از آنجا دور شده بود. یک‌ریزتراشه همراه این سگ نشان می‌دهد وی مدت زیادی را در خیابانی که4‌هزار و 500کیلومتر دور از خانه اصلی‌اش بود، سپری کرده است. همین ریزتراشه باعث شد تا مأموران با نزدیک شدن سگ به خانه صاحبانش، آن‌را پیدا کنند.

حماقت سارق

لندن: انتشار تصاویری از حماقت یک‌سارق باعث تعجب و البته خنده بسیاری از افراد در جهان شده است. ماجرا از این قرار است که این سارق قصد داشته تا قایقی را از لنگرگاه منطقه‌ای در انگلیس سرقت کند. وی هنگامی‌که متوجه دوربین مداربسته بالای یک‌ تیر فلزی در لنگرگاه می‌شود، بدون هیچ تأملی از تیر بالا رفته و سعی می‌کند دوربین امنیتی را از کار بیندازد. وی این کار را در حالی انجام می‌ دهد که هیچ توجهی به این مسئله نداشته که درست جلوی لنز دوربین قرار دارد و دوربین در حال تصویربرداری از او است. پلیس در حال حاضر تصویر بسته‌ای (کلوزآپ) از این سارق دارد و گفته است به‌زودی او را همراه با قایقی که به‌سرقت‌برده دستگیر می‌کند. تصویر حماقت این دزد روی چند سایت اینترنتی قرار گرفته است.

جریمه به‌خاطر استفاده از سطل زباله

نیویورک: یک‌‌زن آمریکایی به‌خاطر انداختن تعداد زیادی روزنامه‌ کهنه داخل یک‌سطل زباله شهری، 100دلار جریمه شد. داربی‌پیتوفسکی83ساله دراین‌باره به خبرنگاران گفت: به‌محض اینکه کیسه حاوی روزنامه‌های کهنه را داخل سطل زباله انداختم، یک‌مامور به سرعت به طرفم آمد و از من خواست تا برای پرکردن برگه جریمه، مدارک شناسایی‌ام را ارائه کنم و یادآور شد در صورت سرپیچی، بازداشت خواهم شد. وی افزود: همچنین این مامور تهدید کرد که اگر از مبلغ جریمه شکایت کنم، آن‌را به 300دلار افزایش می‌دهد. یک‌نماینده سازمان بهداشت در این باره گفت: سطل‌های زباله کنار خیابان فقط برای انداختن زباله‌های همراه رهگذران است و روی آن نوشته شده که «استفاده برای زباله‌های خانگی و تجاری ممنوع است و درصورت تخلف 100‌دلار جریمه خواهید شد».

کد خبر 139804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز